Föreläsningar

Jag undervisar 100% som lärare och får därför anpassa mig efter detta. Men jag  gör så många föreläsningar och workshops som möjligt för att inspirera andra.

Föreläsningar dagtid
Ibland händer det att min rektor om mina snälla kollegor låter mig smita iväg mitt i veckan för att hålla en inspirationsföreläsning eller workshop. I dessa fall skickar skolan en faktura för mitt deltagande. Jag försöker att inte ha för många av dessa åtaganden eftersom jag inte vill vara borta för mycket från verksamheten.

Föreläsningar på eftermiddagar och helger

På eftermiddagar, helger och lov har lite större möjligheter att hålla föreläsningar och bokar därför gärna dessa tider. Jag har F-skattsedel och kan skicka en faktura själv.

Vad föreläser jag om?

Förutom barn & odling håller jag även föreläsningar kring odling av specifika grödor, olika odlingstekniker eller om något av mina 4 olika trädgårdsland. Jag föreläser därför inte bara för pedagoger, utan även trädgårdsföreningar, studiecirklar eller studieförbund. Nedan finns några olika idéer kring olika tema på föreläsningar och workshops. Jag plockar givetvis även ihop unika föreläsningar som passar era önskemål.